В Україні запрацювала Гаряча лінія з питань етики і стандартів для журналістів

Комісія з журналістської етики (КЖЄ) запускає Гарячу лінію з питань етики і стандартів для журналістів/ Ethics Hotline for JournalistsЇї мета – допомагати попереджати помилки та робити матеріали якіснішими на етапі підготовки до публікації. КЖЕ готова запропонувати власну експертизу та юридичну допомогу медіаюриста.
Залиште своє запитання у короткій формі і отримайте відповідь не пізніше 24 годин:
  • Зіткнулися зі складною етичною дилемою при підготовці матеріалу?
  • Маєте сумніви щодо інформації, яку не можна розголошувати в медіа під час воєнного стану?
  • Підготували матеріал і не знаєте чи він містить порушення журналістської етики?
  • Сумніваєтеся як правильно «воєнний» чи «військовий», «бомбардування», «обстріл» чи може «авіаналіт»?
  • Як знайти баланс між розкриттям історії та захистом потерпілої при підготовці матеріалу?
  • Важко визначити, яку інформацію подати читачам, щоб не викликати паніки серед населення?
  • Переживаєте, що отримаєте негативну реакцію читачів на матеріали, що пов’язані з війною?
  • Не розумієте як вдало підібрати експертів з тих чи інших питань?
  • Потребуєте роз’яснення Кодексу етики українського журналіста?
  • Маєте інше питання, яке стосується дотримання журналістських стандартів та етики?

Нагадаємо, згідно з дослідженням КЖЕ, у 58% опитаних журналістів повністю або частково виникають складнощі у висвітленні війни, а 70% опитаних стикалися або частково стикалися у своїй журналістській роботі з інформаційними спецопераціями ворога або просуванням російських наративів.

Сьогодні вплив оперативної та достовірної інформації значно зростає, бо від неї залежить не тільки адекватне розуміння ситуації, ментальне здоров’я громадян, але й боєздатність країни, здатність приймати поінформовані рішення, а іноді – збереження життя людей.

Зараз українські медіа перебувають в напруженому робочому режимі, наживо висвітлюючи російську воєнну агресію в Україні. Вони працюють як супергерої інформаційного фронту, наближаючи перемогу нашої держави.

20 років Комісія з журналістської етики допомагає формувати культуру професійної та чесної журналістики, а відтак утвердження довіри до ЗМІ та зміцнення принципу свободи слова в Україні.

Цей проєкт реалізується за підтримки International Media Support (IMS).


Вас також може зацікавити:

Як змінився ринок росії: реакції світових компаній на війну (список)

Журналісти опановували нові правила роботи з інформацією у воєнний час

Сторітелінг під час війни: «Краще тексти тримати в рамках», – Роман Горбик

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *