Від газети до застосунку: історія видання The Wall Street Journal

Крах не завадив досягти мрії

Щоденна газета «The Wall Street Journal» – одна з найбільших та найвпливовіших американських видань.

Назва газети походить від нью-йоркської вулиці «Волл-стріт» – фінансового центру США. Видання присвячене передовсім американським і міжнародним діловим та фінансовим новинам.

Спочатку була заснована агенція новин Dow Jones & Company  у 1882 році репортерами Чарльзом ДоуЕдвардом Джонсом і Чарльзом Бергстресором. Джонс перетворив дрібне Customers’ Afternoon Letter в «The Wall Street Journal» у 1889 році та почав поширювати повідомлення Інформаційної служби Доу-Джонс телеграфом.

Свою сучасну форму і статус газета здобула в 1940-х, під час індустріального розширення Сполучених Штатів та їхніх фінансових установ в Нью-Йорку.

«The Wall Street Journal» зуміли піднятися після жорстоких випробувань у 2000-х.

Повідомляють, що цей період чи не найгірший в історії газети. Доходи від реклами знизилися. А Терористичні акти 11 вересня 2001 року тільки погіршували ситуацію з надходженнями до газети. У січні 2002 року вбили репортера видання Деніела Перла – це також знизило популярність видання. Через зменшення доходів від реклами журналісти газети отримували менші гонорари або взагалі були звільнені.

1996 року було створено інтернет видання «The Wall Street Journal online». Сайт вважається одним з найбільших новинних ресурсів. А трохи більше, ніж за п’ять років матеріали друкованої версії та інтернет-видання почали об’єднуватись. Уже в травні 2008 року підписка на рік на онлайн-видання коштувала 119 доларів.

Сьогодні «The Wall Street Journal» має мобільний додаток. З компанією «Oasys Mobile» розробили програму для мобільних телефонів, яка полегшує доступ до видання. Це забезпечило користувачам отримання найсвіжіших ділових і фінансових новин.

У соціальних мережах на сторінках газети – цікаве оформлення. «Шапки» мають незвичний вигляд: портрети людей, відомих і не дуже, які виконані олівцем у стилі пуантилізм.

У кінці вересня 2017 року газета припинила друк своїх іноземних видань. Так, європейське та азійське видання в друкованому форматі більше не виходитимуть. Головна причина – низькі доходи від реклами та читацького попиту. Однак керівництво газети пообіцяло, що там, де газетою цікавилися більше (наприклад, Токіо) налагодять випуск американського видання.

«The Wall Street Journal» сьогодні належить до транснаціональної крос-медійної системи. Повідомлення цього ЗМІ транслюються цілим комплексом медіаплатформ: від електронної версії видання (сайту) до мобільного додатку і акаунтів у соціальних мережах. До того ж видання активно випускає сувенірну продукцію.

Отже, «The Wall Street Journal» зуміло витримати нелегкий час, піднявшись до міжнародного рівня, та неодноразово здобули  Пулітцерівську премію. Вони стали найвпливовішим американським виданням, де друкуються новини політики, економіки, фінансів, аналітики та культури. Видання призначене для вузької аудиторії, тому позиціонує себе як якісне і спеціалізоване.

Анна Кравчук, студентка-журналістка


Вас також може зацікавити:

Що дала світові журналістика Британії?

Історія журналістики в осмисленні наших студентів третьокурсників

Як створювалась одна з перших на теренах Волині ЗМІ ОТГ – газета «Смідинська громада»

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *