Третьокурсники-журналісти розповіли, як пишуть першу курсову роботу

Фото ілюстративне

У ВНУ імені Лесі Українки наближається екзаменаційно-залікова сесія, під час якої третьокурсники освітньої програми Журналістика і міжкультурна комунікація вперше захищатимуть курсову роботу.

Курсовий проєкт – це вид самостійної навчально-наукової роботи, яку виконують студенти закладів вищої освіти протягом семестру. Під час написання вони вчаться робити дослідження, щоб закріпити і поглибити знання з певної дисципліни. Тему роботи студенти можуть визначати на власний розсуд, попередньо погоджуючи її з науковим керівником, якого також обирають самостійно. Завершальним етапом стає захист робіт, який у студентів групи Журн-37 відбудеться в грудні.

Завідувачка кафедри Олена Кошелюк повідомила, що курсові роботи потрібно здати до 15 грудня. Згідно з наказом ректора, захист відбуватиметься дистанційно. Його дату повідомлять пізніше.

Поки ж третьокурсниці поділилися враженнями від написання своєї курсової та дали кілька порад.

«Я обрала для курсової роботи тему «Аналіз спортивної журналістки», тому що тема спорту є дуже близькою для мене: я завжди цікавилась спортивними дійствами та всім дотичним до них. Насправді, писати не важко. Чомусь перед початком очікування були негативні, дуже боялась, що не зможу впоратись. Але у мене все вдалось, і я вже майже завершила написання.

Помітних труднощів у мене не було. Можу виділити лише те, що для практичної частини довелось опрацювати багато матеріалів. А ще моєю проблемою є брак часу. Але з усім мені допомагає впоратись мій науковий керівник. Теребус Оксана Леонідіївна – серйозна викладачка. Вона мені завжди швидко реагує на мої прохання. Я їй дуже вдячна. Окрім наукового керівника, допомогу нам також надавала завідувачка кафедри та деякі інші викладачки.

Я  хотіла б порадити студентам, які будуть писати курсову не відтягувати написання та не хвилюватись».

Аліна Тимченюк

«Для курсової я обрала тему «Мова ворожнечі в ЗМІ (на прикладі російського ток-шоу «60 минут»). Ця проблема для мене дійсно цікава, тому саме її я вирішила висвітлювати у своїй курсовій.

Труднощів було безліч: і з оформленням курсової , і з пошуком інформації (Здається, що її безліч, проте вона майже однакова). Однак допомога була зі сторони мого наукового керівника. Вона надіслала мені джерело інформації, яке стало в нагоді. Звернутись я також могла до інтернет-видань, публікацій, наукових статей й до інформації, що є в нашій бібліотеці ВНУ.

Раджу писати все вчасно, бо перед сесією не так багато часу».

Анна Костюк

«Тема моєї курсової: «Медійний контент Волинського регіону. Особливості поширення через соціальну мережу Facebook (на прикладах: «Вісник», «Волинь Роst», «Район Луцьк»)».

Враження від роботи, звичайно, позитивні. Хоч зізнаюсь: це було страшнувато. Оскільки написання курсової роботи для мене – новий досвід. У цілому я задоволена результатом проробленої роботи.

Моїм науковим керівником була Благовірна Наталія Богданівна. Вона допомагала мені і наштовхувала на правильний ритм роботи. Щодо складнощів, то, напевно, можу назвати лише те, що будь-якого студента інколи беруть ліньки. Тому потрібно взяти себе в руки і цілеспрямовано йти до завершення роботи.

Дорогі студенти, під час написання курсової роботи ніколи не відкладайте все на останній момент – так вам буде легше».

Юлія Кирилюк

«У мене, насправді, виникла проблема з вибором теми для курсової. Я змінювала її, оскільки перший варіант під час спроби написання провалився. Була змушена швидко змінювати курс написання курсової.

Від наукового керівника я отримала настанови для написання, допомогу в питаннях, але курсова – це, насамперед, робота студента. Проблеми виникли в організації часу: я все відкладала написання або ж писала маленьку частину і на тому зупинялась. За допомогою могла звернутись до наукового керівника і до одногрупників.

Від написання курсової в мене залишись хороші враження. Насправді, немає нічого дуже скаладного і неможливого – потрібно лише правильно вибрати тему. Я бажаю студентам, які тільки будуть писати курсову, побільше терпіння і самодисципліни.

Менше стресуйте і пам‘ятайте, що багато студентів до вас зробили це завдання, тому і ви зможете».

Емма Вильотник


Вас також може зацікавити:

Дистанційка: ефективне навчання чи «протирання штанів»

«Навчальна депресія» на ФФтаЖ: студенти та викладачі провели бесіду

Робота студентів продовжує «кипіти» на дистанційній формі навчання

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *