Робота студентів продовжує «кипіти» на дистанційній формі навчання

Автор фото Klawe Rzeczy

З курсу газетно-журнальне виробництво група Журн-37 отримала завдання розробити концепцію власного видавництва. Студенти складали повний, продуманий опис друкованого видання (на вибір: газети чи журналу), а також проєктували змістове наповнення першого номеру, тобто перші десять сторінок.

«Деякі студенти підійшли дещо спрощено до створення концепції, проте більшість цілком виважено продумувала те, як могли б виглядати їхні ЗМІ. Думаю, що із поставленим завданням група справилася, хоча, звичайно, для розробки концепції успішного видання потрібно пізнати ще багато нюансів медіабізнесу», – розповіла про роботу студентів Наталія Денисюк, доцентка кафедри соціальних комунікацій ВНУ імені Лесі Українки, заступниця головного редактора газети «Волинський монітор» і викладачка курсу газетно-журнальне виробництво.

Також пані Наталія повідомила, як дисципліна допоможе майбутнім журналістам: «Вивчення засад виробництва газетно-журнальних видань потрібне студентам для того, щоби мати більше можливостей для працевлаштування та краще розуміти сьогоднішні тенденції в медіа. Адже традиційні ЗМІ залишаються головним джерелом інформації для значної частини населення України. Те, що всі кажуть, що паперові видання вимруть, не означає, що нам раптом потрібно поставити крапку, закрити всі газети і журнали й перестати їх вивчати. Зрештою, щоб розвивати онлайн, нам потрібно розуміти, як поводить себе і які вподобання має читач паперових видань, адже він потенційний споживач інформації в онлайн-медіа».

Студенти-журналісти поділилися напрацюваннями у формі знімків екрану та повних версій журналів. Просимо ознайомитися з матеріалами:

Аліна Кутинець


MODA

Анастасія Чуйко

Анна Костюк

Komode 

Богдана Дідула

Емма Вильотник

Випуск 1

 


Вас також може зацікавити:

Студент-журналіст поділився досвідом практики в «Силі правди»

На ФФтаЖ дискутували про освітню підготовку журналістів. ФОТО

Вплив дистанційного навчання на студентів старших курсів. ВІДЕОРЕПОРТАЖ

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *