Як дистанційне навчання впливає на освіту

У зв’язку з поширенням пандемії Covid-19 українці масово змушені були піти на карантин. Припинили роботу торгові центри, багато людей залишилися без роботи на період карантину, а учні та студенти перейшли на дистанційне навчання. Основними принципами такого навчання є інтерактивна взаємодія у процесі роботи, надання можливості самостійного освоєння досліджуваного матеріалу, а також консультаційний супровід у процесі дослідницької діяльності. Отож, як учні та студенти оцінюють якість дистанційного навчання?

СТУДЕНТИ ПРО ЯКІСТЬ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Єлизавета Сенатор – студентка першого курсу Східноєвропейського національного університету вважає, що таке навчання не лише якісне, а й зручне.

«На мою думку, дистанційне навчання багатьом пішло на користь. У першу чергу – самодисципліна. Відтепер кожен студент самостійно керує часом виконання усіх завдань, які нам надсилають. Щодо онлайн конференцій в Зумі, то це зручно, адже майже усі викладачі обирають час, зручний для всіх, але, тим не менше, інформація сприймається важче, та і живе спілкування, зоровий контакт із викладачами та одногрупниками, пари в аудиторіях чи на природі є більш цікавими та інформативними.

Я вважаю, що у дистанційному навчанні багато плюсів, але впевнена, що кожен студент хоче якнайшвидше повернутись у рідні стіни СНУ».

Студентка другого курсу Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя Діана Болюх каже, що не вперше навчається дистанційно, і їй це подобається.

«Дистанційне навчання, в мене проводилося ще до карантину, тому воно на високому рівні і для мене не в новинку. Мені все підходить, тому що проводяться лекції, і є спеціальні «скриньки для завдань», так що є можливість все здавати і отримувати бали».

Першокурсниця Аліна Тимченюк вважає, що Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, як ніякий був готовий до такого виду навчання.

«Якість дистанційного навчання саме в нашому університеті на високому рівні. Викладачі завжди спілкуються з нами, пояснюють домашні завдання. Особливо й нічого не змінилося: як навчання проводилося в аудиторіях, так само й дистанційно, всі незмінно наполегливо працюють. Я вважаю, що дистанційне навчання не завдало якогось сильного удару нашому факультету».

Катерина Найдюк – студентка Тернопільського національного економічного університету розкритикувала дистанційне навчання.

«Мені не подобається дистанційне навчання. Це необ’єктивно оцінені студенти, учні!»

ВИКЛАДАЧ ПРО НАВЧАННЯ, ЯКЕ ПРОХОДИТЬ ДИСТАНЦІЙНО

Викладач Східноєвропейського національного університету Яблонський Максим Романович висловив свою думку про якість навчання дистанційно.

«Дистанційне навчання не є новинкою для студентів. Самоосвіта завжди була вагомою частиною у навчальному процесі. Єдине – вона не була 100%.

Серед плюсів бачу гнучкий часовий графік виконання завдань, що дозволяє вільно поєднувати студенту навчання і роботу. Правда, тут шкутильгає мотивація.

Також дистанційно можна освоїти більше цікавих комп’ютерних програм, ніж це можливо в аудиторії через не дуже сильну матеріальну базу. Але тоді важче викладачу стає процес контролю виконання завдань, і фактично він бачить тільки кінцевий результат, коли можна тільки підбити підсумки, а не допомогти виконати завдання краще.

Для себе зрозумів, що це корисний досвід. І в майбутньому, після карантину, не варто забувати про дистанційне навчання і старатись поєднувати традиції з новаторством.»

УЧНІ СЗОШ №5 ПРО СВОЄ ВРАЖЕННЯ ВІД ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Учениця дев’ятого класу Дарина Мисливчук відверто поділилася своїм досвідом.

«Спочатку я була налякана карантином та, звичайно, звісткою про навчання дистанційно. Але згодом призвичаїлася і зрозуміла принципи такого навчання. У нашій школі створили розклад “дзвінків” та уроків. Якщо казати чесно, напевно, я б навіть половину домашнього завдання не робила, коли б навчалася в школі, але під час дистанційного навчання почала вивчати те, що здавалося мені нудним і нецікавим.

На мою думку, така наука навчила багатьох мислити самостійно і навчатися по-справжньому»

Олександра Стрижеус – учениця сьомого класу, чесно розповіла своє про дистанційне навчання.

«Мені на карантині подобається вчитися більше, тому що покращилися мої оцінки. Чесно кажучи, це навіть цікавіше і веселіше, тому що в нас часто проходять конференції з вчителями, де ми можемо пожартувати, посміятися, а в школі так не можна!»

Отож, дистанційне навчання має як своїх прихильників, так і противників, але його якість завжди залишається за нами. Людина, яка хоче чогось досягнути, завжди знайде вихід із складних ситуацій та можливість для саморозвитку.

Діана СТРИЖЕУС, студентка-журналістка

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *