Disney Fashion: діснеєвські злодійки, які вплинули на моду

Хто любить мультики з планети Disney? Правильно, всі! Тому зірки всесвітнього масштабу недарма обирають образи, схожі на персонажів з улюблених мультфільмів. Як злодійки з відомих на весь світ мультиплікаційних та кінематографічних стрічок впливали на колекції дизайнерів та образи селебріті? 

Малефісента

Образ Анджеліни Джолі з фільму «Малефісента» подарував творцям фільму номінацію «Оскар» у категорії «Кращий костюм», а також привернув увагу не лише кіноманів, а й дизайнерів. Віра Вонг у колекції весна-літо 2020 показує сукню з пишною спідницею, яка імітує крила героїні, а Рік Оуенс створює гіпертрофовані накладні плечі, які нагадують її роги. Навіть неприродні скули Малефісенти знайшли нішу на подіумі: такий прийом застосували на показі Balenciaga для моделі Ельз Шеквіст.

Червона Королева «Аліси в країні чудес»

Запальна та жорстока володарка з віялом-серцем і голосом Верни Фелтон з’явилася у світі Disney в 1951 році, а улюбленим персонажем fashion-дизайнерів стала після виходу повнометражного фільму Тіма Бертона. Костюми для Червоної Королеви вигадувала художниця, яка володіє «Оскаром», – Колін Етвуд. Раніше вона працювала над образом Ганнібала Лектора у «Мовчанні ягнят», а також героїнь «Чикаго» та «Мемуарів Гейші».

Сукня з дешевих тканин у сердечках настільки вразила дизайнера Тома Брауна, що він присвятив їй цілу колекцію сезону осінь-зима 2013! Лише тепер наряд створений з благородних матеріалів: шерсті, мережива, хутра і сітки, яка декорована нашитими бутонами червоних троянд. Через кілька років в осінньо-зимовій колекції SaintLaurent 2016 Еді Сліман створює шубу, яка нагадує серце. Втім, багато кому ця річ нагадує радянську Червону Королеву мультиплікатора Єфрема Пружанського.

Зла Королева з «Білосніжки та семеро гномів»

Зовнішність Злої Королеви стала прототипом образів Леді Тремейн з «Попелюшки», королеви Нариси з «Зачарованої» і «Малефісенти». Її фіолетову мантію, чорну балаклаву та сукню моделі 1937 року – саме тоді на екранах з’явився анімаційний фільм «Білосніжка та семеро гномів» – перемальовували не лише десятки мультиплікаторів, але і чимало дизайнерів – від Ріккардо Тіші в кутюрній колекції Givenchy 2010 року до Фріди Джанніні для колекції Gucci 2012-го.

Найяскравішим зверненням до образу Злої Королеви стала робота Марка Джейкобса у сезоні осінь-зима 2016. Дизайнер перевтілив довгу накидку у розписний кейп, фіолетові сукні – у мішкуватий світшот, а комірець-стійку прикрасив пір’ям (очевидно, під впливом ще однієї «диснеївської злодійки» – Ізми з «Пригод імператора»).

Сестри та леді Тремейн з «Попелюшки»

У 2016 році Dolce&Gabbana у своїй колекції переказали сюжети улюблених казок: «Лускунчика», «Принцеси і жаби», «Сплячої красуні» та «Попелюшки». Їхні образи прикрашали вишивки у вигляді мишей, які допомагали «Попелюшці» перешити стару сукню у бальну; карету, яка до магії феї була звичайним гарбузом, і туфлю, яку майбутня принцеса загубила під час курантів.

На одному з предметів – подовженій клітчастій сорочці Dolce&Gabbana – можна було помітити портрети винуватиць усіх бід «Попелюшки», мачухи та зведених сестер Тремейн. Кожна з них отримала дизайнерську сукню: леді Тремейн – чорну, із силуетом «русалка», а Анастасія і Дрізелла – з рукавами-буфами бордового та синього кольорів.

Персоналізовані вишивки апелюють не лише до мультфільму Disney 1950, а й до ранніх колекцій Dolce&Gabbana: дизайнери вже інтерпретували образи злодійок у 2009 та 1989 роках. До персонажів «Попелюшки» зверталася і Донателла Версаче: на Met Gala 2019 у її сукнях Кайлі і Кендалл Дженнер нагадували злісних сестер. До слова, Попелюшка на балу також там була – в образі Зендаї в Tommy Hilfiger.

Стервелла Де Віль із «101 далматинця»

Якби Стервелла Де Віль була реальним персонажем, вона точно була героїнею рекламних кампаній Saint Laurent. Високу худу аристократку з впалими скулами, дугоподібними бровами та скуйовдженим волоссям створив американський мультиплікатор Марк Девіс у 1961 році. Її так легко уявити в одязі французького бренду, адже деякі предмети гардеробу створювали начебто спеціально для неї.

У 2015 році в колекції бренду з’явилася асиметрична чорно-біла сукня, що апелює до зачіски діснеївської злодійки. У 2016-му – піджак з загостреним накладним плечем, як у акторки Гленн Клоуз, а раніше Елі Сліману вдалося те, що не виходило у самої Стервелли, – створити біле манто з плямами (не з далматинців). Однак у новій екранізації діснеївської історії Стервелла буде одягнена не в Saint Laurent, а в Louis Vuitton: у головній ролі Емма Стоун – давній амбасадор бренду.

Урсула з «Русалоньки»

У найбільш бодіпозитивної серед діснеївських дів у модній індустрії також є прихильники. Через шість років після виходу анімаційного фільму «Русалонька» Т’єрі Мюглер презентував колекцію, у якій окрім облягаючої сукні-бюстьє, є ще й фіолетова мантія та пишна спідниця, яка імітує чи то морську мушлю, чи то щупальці Урсули.

Здогадки про звертання дизайнера до морської відьми підтвердилися на церемонії Grammy у цьому році: Карді Бі вийшла на червону доріжку у тій сукні-мушлі Thierry Mugler. Своїм виходом американська зірка спровокувала шквал мемів-порівнянь з Урсулою.

А ви як вважаєте, схожі?

Єлизавета НАХАМЕЦЬ, магістр журналістики

Спеціально для Нівроку

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *