Роль контенту для бізнесу в соцмережах

 

Пропонуємо вивчити поняття «контент» з усіх боків, а, отже, навчитися дивитися на нього повніше і… мабуть, адекватно: як з погляду застосування, так і просування.

Поняття контент-маркетингу в класичному вигляді відоме давно. Основна ціль контент-маркетингу – створення й поширення корисного контенту для аудиторії. Переваги контент маркетингу полягають у тому, що він ефективно привертає увагу аудиторії, допомагає завоювати довіру та ненав’язливо просуває товар чи послугу на ринку.

В соціальних мережах, як і на сайтах, контент-маркетинг виконує ті ж функції й слугує для подібних цілей.

Існує багато визначень контент-маркетингу, ось деякі з них:

  1. Це створення такого контенту, який шукають наші клієнти, читають на сайтах, прагнуть отримати й готові обміняти на свої контактні дані.
  2. Це процес створення контенту, призначеного для конкретної цілі й цікавого нашій аудиторії.
  3. Це ведення груп і акаунтів в соцмережах.
  4. Це розповсюджена в сучасній маркетинговій практиці технологія привернення уваги та залучення цільової аудиторії до бренду за допомогою створення та поширення пов’язаної з ним актуальної та цінної інформації.

На основі власних напрацювань та ідеології ми вивели своє визначення.

Контент-маркетинг в соціальних мережах – це створення цікавого та релевантного контенту для наповнення груп та акаунтів у соціальних мережах з метою привабити підписників і закохати їх у свій бренд.

Отже, чим нам допоможе контент?

Контент впливає на прийняття рішень покупцем. Навіть якщо ми говоримо про «підсвідомий рівень» – факт залишається фактом. Пояснюємо популярно: ми вирішили відвідати якийсь місцевий ресторан. На що ми орієнтуємось? На думку блогерів (чиї сторінки ми гортаємо на дозвіллі, поки їдемо в автобусі на роботу), які розповідають, де вони зазвичай обідають. А ще на рецензії та огляди, написані доступною мовою. Всі «критерії вибору», перераховані нами – ніщо інше, як контент.

Контент формує довіру та експертність – і тим самим викликає у фоловера палке бажання купити товар саме в нас.

Контент підтримує шлях покупки від мрії та бажання володіти до «яотримав товар, залишу відгук».

Контент допомагає робити допродажі. Якщо у нас є основний товар  або послуга, допродажі допоможуть нам заробити. Уявимо, що ми – власники кав’ярні. Логічно, що у кожного нашого постійного відвідувача уже є карта на знижку, але якщо при цьому клієнт підписаний на наш профіль в соцмережах, ми можемо допродавати йому акційні тістечка та каву з собою за допомогою яскравих фото й соковитих описів. В цей же список можна додати вигідні набори з десертами на подарунок, дегустаційні набори, raw-десерти тощо. Головне – зацікавити.

Контент – це актив нашого профілю. Якщо наш контент хороший, просувати профіль стає легше. У рамках нашої роботи ми зустрічали багато компаній і далеко не кожен клієнт розумів роль контенту. У когось були акаунти-вітрини, і вони люто розмахували руками, стверджуючи: «Навіщо щось писати, якщо і так купують?!». Інші переконували, що люди й так будуть купувати, достатньо лише залучати нову аудиторію і час від часу писати пости, які продають.

І ми б раді погодитися, але соціальні мережі працюють не так. В якийсь момент кожен із названих нами клієнтів досяг стелі – їх профілі перестали рости. З часом знижувались і продажі… Водночас акаунти людей, які розуміли роль контенту, продовжували набирати популярність. Тому, запам’ятаймо: профіль з хорошим контентом просувати – як мінімум – легше.

Ельміра Сафарова, магістр журналістики

Попередні матеріали Ельміри можна переглянути за посиланням:

https://ffj.in.ua/?s=%D1%81%D0%B0%D1%84%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%B2

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *